where did you see me go?

Jag var upp till Haga en sväng och kollade till öppet hus. Det kändes lite konstigt att komma dit utan att ha någon att hälsa på, men jag hittade Nadja direkt när jag kom dit så jag hängde på henne. Det bar av till tekniksalen, men när jag såg vem som skulle ha lektion där så ville jag inte ara kvar. Istället kom Malin och räddade mig och så drev vi runt lite. Vi hittade Diana, världens genom tiderna superbästa mentor. Sakna massor. Hon hade någon skum lektion med någon skum klass så det blev bara en snabb påhälsning innan vi gick vidare. Då hittade vi Niklas istället. Han hade sitt sedvanliga jeopardy med någon töntig sjua där alla bara satt och skrek i munnen på varandra. Nicht gut. Det var lite tråkigt så då gick vi och fikade. 15 spänn gick upp i rök, men gott var det. Sedan gick vi tillbaka till Niklas och då hade han inte lektion så vi stod och pratade med honom i 45 minuter och det var kulkul. Sofie kom också dit, tihi. 

Sofie: Är Elin tillbaka här igen?
Niklas: Ja, det är hon.
Sofie: Så hon ska inte ha några fler barn nu?
Niklas: Nej, hon är nog nöjd.
Sofie: Men Linda är med barn igen va? Och den andra Linda som jobbade här förut, hon är ju också med barn.
Niklas: Oj då.
Sofie: Shit vad ni förökar er, är det sånt ni lär eleverna på den här skolan.
Niklas: Men jag är inte med barn i alla fall.  

Hahah.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback