we're headed for a better life

Jag fick en mycket intressnt kommentar på förra inlägget. Personen ifråga undrade om jag var intresserad att jobba åt en familj som fått fyrlingar. Hon bad mig gå in på hennes blogg för mer information, och i inlägget där står det såhär:
Sökes en arabisk talande person som både kan jobba som tolk och barnflicka åt en familj som har fått fyrlingar. Denna familj ska flytta till Uppsala inom kort så det är lite akut.... 
Verkar jag vara någon hejare på arabiska? Jag menar, hur många slumpvis (det måste vara slumpvis..?) tillfrågade personer talar arabiska? Lite research skulle ha visat att jag har en bra bit till Uppsala också. Ehumm.

Jag skulle gärna få tillåtelse att vrida tillbaka klockan en timme lite oftare. Det var galet skönt att få sova en timme extra i morse. Jag sov till elva och klockan var bara tio. Mycket behagligt ska sägas.

Eftermiddagen spenderade jag hemma hos Rebecka. Jag har saknat henne massor. Vi sjölng en hel massa singstar och det var hur kul som helst. Hon hade schlagerskivan <3333.

När vi satt och åt spelades Better Life med Keith Urban på sportradion. All kärlek till P4 just då. Jag blev alldeles glad. Aldrig förr har det hänt att svensk radio spelat "min" musik.

Someday baby, you and I are gonna be the ones
Good luck's gonna shine
Someday baby, you and I are gonna be the ones
So hold on
We're headed for a better life

Meddela din åsikt
Jag heter: Sofie

Det där du skrev om onsdagen i min blogg , jag hade gärna följt med om jag hade haft pengar men eftersom att jag ska till Gävle imorron så finns det nog antagligen inte så mkt kvar till onsdag :(

Jag heter: Sara

Sofie: okejokej, det kan säkert bli fler gånger (=

2007-10-28 @ 22:48:17
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback