there were signs allover town

Jag gick i sömnen i natt. Ehe.. pinsamt. Det var ett bra tag sen det hände sist, men inatt var jag uppe och knallade en sväng. Det är inte så att någon har berättat det, utan när jag vaknade visste jag precis vad som hade hänt. Jag vet inte bakgrunden till det, för jag har glömt vad jag drömde, men av någon anledning tog jag min ena kudde och gick ner och lade den på köksbordet sedan gick jag på toaletten och sedan gick jag upp och la mig igen. Goddamn why? Sömngång är i sanning märkligt. Varför gör man det för? Det är så onödigt. Jag sitter som bäst och funderar på hur jag ska förklara min kuddes infinnande i köket för mammsi och pappsi när de kommer hem. Ehe..

För att vakna till liv lite så tog jag min kamera med mig ut och gick en sväng. Det blev många fina senhöstbilder. Det mest märkliga var att när jag gick där så visste jag helt plötsligt precis vart jag hade min kamerasladd. Den har varit borta sen i juli, men plötsligt erinrade jag mig om att mamma hade lagt den i min datorväska, och mycket riktigt. Sann lycka, nu ska det bli fart i bilddagboken igen. Me likes alot.


image303
Ibland lyckas jag rätt så bra i mitt fotande :)



Jag hade tänkt ta tag i filosofin idag... ehumm..


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback