like standing up for what you believe

Jag har varit ute och höstat mig en sväng idag. Det faktum att vi har en stor fet lönn i trädgården betyder att vi vid den här tiden varje år har tre miljoner lönnlöv på marken. Först lekte jag med löven lite, och sen tog jag mitt ansvar som god dotter och krattade ihop dem. Hehu.

image305 
För det är hössssssst

Meddela din åsikt
Jag heter: www.annawintour.blogg.se

Vill du jobba för en familj som har fått fyrlingar? Akut arbetskraft sökes omgående. Flera personer sökes för detta jobb. För mer information gå in på min blogg och läs vidare. Jag kommer att hänvisa dig vidare till personen du ska ta kontakt med.

2007-okt-27 @ 16:26
URL: http://annawintour.blogg.se

Jag heter: Sara

annawintour: ser det ut som om jag kan arabiska? ehe.. nej?

2007-10-27 @ 18:38:37
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback