just keep swimming

Haha. Jag hittade just startlistan till Fjärran Höjder-spelen, den tävling till vilken jag anmält mig. Tyvärr fanns det ingen länk, så jag kan inte demonstrera, men jag kan beskriva mitt dilemma. Tre grenar har jag i alla fall tänkt att jag ska simma. Oh Yeh. Åldersklassen där jag räknas in heter 17 år och äldre. På 50 bröstsim är vi tre stycken anmälda i den åldersklassen. Det betyder att jag får medalj om ingen tillkommer, alternativt jag blir diskad. Fy så patetiskt. På ryggsimmet är jag ensam. Ännu värre. Vill inte veta av. Hej jag heter Sara och jag suger verkligen, men det var tyvärr ingen som ville tävla mot mig såatt. Här har ni mig, överst på prispallen. Jag skulle ha kommit typ sjua bland 95-96:orna, men... Turligen är det fyra anmälda på frisimet, skulle någon av dem försvinna tänker jag också stryka mig. Inse mitt dilemma. De är anmälda på sisådär 28 sekunder och så kommer jag med mina 37. Härligt. En gång i tiden har jag simmat på 34, men det spelar liksom mindre roll nu när frisimmet inte fungerar på "tävling".

Ojoj Sara. Förstår du vad du har gett dig in på?. Nepp.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback