it doesn't always turn out like i think it should

Ber om ursäkt för det korta blogguppehållet, men saken är den att jag ägnat min dag åt att läsa 60 sidor till engelskadiskussionen imorgon, samt skrivit projektarbete i tre timmar. Jobbigt jobbigt. Sara special är ju att skjuta upp allt till sista dagen. I och för sig har jag väl oändligt med tid till projektarbetet, men det ska verkligen bli klart den här terminen.

Jag fick tillbaka mitt matteprov idag, men det var inte så kul så det skiter vi i. Då var det lite roligare att jag hade MVG på biologiprovet, höhöh.

Min blogg har blivit, eller kanske alltid varit, så fruktansvärt tråkig. Jag har verkligen aldrig något roligt stt skriva, inte ens något tråkigt. Aldrig. Hur kul är det för de potentiella besökarna i min blogg att läsa om vad jag gör i skolan varenda dag? Trök. Jag skulle lätt sluta läsa en sådan blogg. Å andra sidan känns det inte som att världen vill veta om jag tog en promenad eller knäppte kort eller simmade 2225 meter eller åt ett äpple eller bara trökade runt. Fast vad är bloggning om det inte är just detta. Jag måste komma på ett sätt att hotta upp den en aning. Tips från coachen? Den som kommer med bra förslag ska få en kaka av mig :''D

Mammsi åkte till Tallinn idag. Båtresa betyder handla en massa saker åt mig. Mwuahah. Jag har charmat in mig så pass att hon ska köpa en parfym och en mascara åt mig. Snel mammsi.

Nu ska jag gå ner och dricka saft och umgås med pappsi


Meddela din åsikt
Jag heter: malin

jag skulle också vilja nischa min blogg, tycker att min också är så tråkig. men sen kom jag liksom på att min blogg inte skulle vara min om den var typ en modeblogg eller fotoblogg eller vadsomhelst, den är helt enkelt en Malinblogg. DAGENS INSIKT HEJHEJ :D

Jag heter: Sara

malin: Joo. En modeblogg skulle jag aldrig ens komma på tanken att göra. Att skriva om något som inte intresserar en för fem öre är ju inte heller kul. Åsså är det ju inte så kul om man skriver om samma sak hela tiden, så jag antar att det här kommer förbli en Sarablogg också. Jag ska bara försöka att frångå ämnet skolan en aning, för det är ju inte så kul.

2007-10-19 @ 16:30:48
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback