in love land

Kladdkaka <3

Fast nu är den snart slut. Rättare sagt, den är slut. Då kommer ångesten. Jag har satt i mig en hel kladdkaka (i och för sig var den inte så väldans stor) på en vecka. I am a very fat person. Inte fasiken har jag tränat något heller. Jag blir helt deperimerad över att byxorna till min tvådelade baddräkt ger mig skavsår på höfterna. I och för sig kan det vara så att jag drar åt dem åt helvete för mycket, men ändå. Sulta fetta till dig så in i helvete. Sök motivation och börja träna igen nu Sara. Taggtaggtagg.


Idag skulle vi ha knäppt skolkort, men vi lyckades få byta tid med någon HP-klass. Vi hade liksom bad på idrotten och ingen hade väl riktigt lust med att knäppa kort efter det. Nu ska vi knäppa på måndag istället. Nice shit.

Som sagt, bad. Vi spelade vattenpolo/vattenrugby och var tvungna att ha såna där hemska mössor. Blå nummer 11, det är jag det. Fy. Fast det var kul, nästan. Vi hade idrott med SP, och det var betydligt bättre än att ha med HP. Ursäkta men, klasskillnad liksom. 

På engelskan gjorde vi ett grammatiktest och så skulle vi diskutera den där boken då. Det gick inte alls för mig idag. Jag kom inte på någonting att säga alls. Helt åt skogen. Jag som bestämt mig för att tagga till och skärpa mig, jag sa ingenting. Det var mest stressigt. Christin kom in till Lina och mig kvart i två, när vi egentligen slutade. Först så gick vi bara igenom testet en massa och det tog aslång tid. Typ två började vi diskutera. Jag hade inte förberett mig på samma sätt den här gången. Jag hade läst jättenoga och strukit under allt jag inte fattade, så jag hade ju massor med ord och annat stuf som jag ville veta vad det var. Lina gick fem över. Hon skulle med bussen. jag skulle också med bussen, men jag tänkte att jag kan lika gärna ta tjugoövertrean. Jag tänkte att om jag inte får reda på de här orden och det nu så kommer det inte bli av alls eftersom vi ska läsa fyrtio sidor till tills nästa fredag. Jag satt kvar ett tag till och sen frågade Christin om jag inte ville gå hem, men det kvittade ju eftersom jag redan hade missat bussen. Istället fick jag lifta hem med Christin och Catrin eftersom de i alla fall skulle åt det här hållet. Nice nice. Antingen förlorade jag 20 minuter, eller så tjänade jag 40. Beror på hur man ser det.  

Filosofi skulle jag ha skrivit. Istället blev det detta blogginlägg som på något konstigt vis tog mig nästan två timmar att författa. Är det inte ett konstigt fenomen. Att det ska vara så förbaskat svårt att få någonting gjort. Istället har jag, samtidigt som jag bloggat, tittat i bilddagböcker, lallat runt på lane4 och funderat över vilken baddräkt jag ska införskaffa mig för ledararvodet den här terminen, ätit kladdkaka, stirrat in i väggen, bäddat rent i sängen, målat naglarna. Allt bara för att skjuta upp. Varför inte bara ta tag i den där jävla filosofin nu?

Shoot.

Meddela din åsikt
Jag heter: Sara

Jag måste faktiskt säga att jag tycker det var lite dåligt gjort av er att byta skolfoto-tid utan att fråga alla andra. Iofs var det väl bara mig det drabbade, men det kunde vart fler.

Jag heter: Sara

Sara: Jo, egentligen hade det inte gjort mig så mycket att knäppa idag och faktiskt har jag inget med bytet att göra. Det var Lina som ordnade det men jag tycker att det blev bättre.

2007-10-05 @ 18:05:32
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback