Imagine all the people

Ursäkta, men vad är det för fel på er som röstar i idol? Jag har kanske ingen rätt att tycka något eftersom jag inte röstar själv, men vafan. Varför ska ni rösta ut tjejerna för? Fattar ni inte att alla killar utom Daniel suger? Sam ser helt krampaktigt plågad ut när han sjunger (ehe.. sjunger??), fatta att han var helt värdelös idag. Mattias är en ny jävla snygg-Erik som inte kan sjunga, utan är kvar bara för att alla tjejer tycker att han är så jävla snygg. Andreas är så fruktansvärt tråkig och ser lika likgiltig ut som Tommy Nilsson när han sjunger, har ingen stjärnstatus alls. Christoffer är ganska cool, men han har ingen sångröst han heller. Seriöst, hela idolkonceptet suger. Nu är det bara två bra kvar, Daniel och Marie. Se till att låta dem vara kvar nu, för i helvete. Åååh. Förlåt. Shit vad taskig jag är. Det känns himla dumt att sitta och säga att folk är dåliga, de är ju så himla mycket bättre än jag någonsin skulle kunna bli. De gör ju sitt bästa, och folk tycker ju olika. Men... Evelina var ju skitbra, bättre än alla utom möjligtvis Daniel och Marie. Det blir så feeel. Juryn borde ha lite större makt för folk röstar verkligen med arslet. Tack för mig.
 
Förresten såg jag just en reklam om att det kommit en hel massa nya SingStar. Jag menar, ponera att jag söker en framtid som idol trots allt. Nejdå, nejdå. Det är ju bara så löjligt roligt med SingStar. jag ska våldgästa Rebecka någon dag inom en snar framtid. Höhöh. Jag måste skaffa mig ett playstation. Tomten, förstår du inte vad fruktansvärt snäll jag är (du kan ju skippa att läsa ovanstående gnäll bra)? Seriöst. Ge mig. Det finns schlagers, och rock ballads, och så finns ju 80's. Gud så roligt. Sara vill ha, vill ha, vill haaaaaa.

Godnatt. 

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

jag tycker att daniel är bäst, och sen christoffer. de andra är bara jobbiga, ajj fink .__.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback