how could i just let you walk away

Hejhå!

Nu har jag läst min engelskatext, och jag diggar den as hell. Författaren och huvudpersonen är inte samma person, men ändå är det huvudpersonen som är bokens författare. Strange men sant. Personbeskrivningarns är helt bäst. Han (ja, han som det handlar om då) blev typ tillsagd av sin 'handledare' att nämna ett par roliga eller intressanta detaljer om personerna han skriver om. Eftersom han tar allting bokstavligt så är ett par roliga och intressanta detaljer allt han skriver.

The Curious Incident of the Dog in the Night Time, säger jag bara. Read it. 

Jag tog mig tid att stryka under 'viktiga ord' medans jag läste. Jag har nyss inlett projekt uppdatera ordföråd. Jag känner att jag kommer skämma ut mig med uppsatsen på nationella, så för att förebygga och försöka förhindra detta ska jag lära mig en massa 'bra ord'. Heja mig.

Nu ska jag gå ner och titta på lite ishockey och ta fasta på att det faktiskt är kanelbullens dag idag. Wiehoo.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

det såg så roligt ut i matan med alla olika rätterna uppdukade sådär! :D (orkar inte kommentera i min egen blogg längre, eheh)
vad heter författaren då? (:

Jag heter: Sara

malin: Joru, kan tänka mig det.
Han heter Mark Haddon.

2007-10-04 @ 22:42:29
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback