Boxinstruktör?

Ett ord räcker för att sammanfatta min dag:

TRÄNINGSVÄRK!

Och det lär vara värre imorgon. Då är det dag två för pumpträningsvärken och dag ett för träningsvärken från spinning och box. Aj. Det känns som läge för linement imorn. Höh.

För övrig är det bara fem gånger kvar på boxen, kanske forever. Anna ska flytta och i nuläget finns det ingen som kan ta över. Det är helt sjukt sorgligt. Jag älskar boxen. Hur svårt kan det vara att hitta någon som kan ha box? Jag fick ett litet infall att jag skulle utbilda mig till instruktör. Lika snabbt hörde jag dock en röst viska i mitt öra att nu får du väl för i helvete skärpa dig Sara. Du kan ju inte vara överallt och göra allting jämt. Du kan inte ha hur många ansvarsområden som helst. Men.. jag vill inte att boxen ska sluta. Jag älskar den. Så du som känner att du vill göra en insats för mitt och andra slagfärdiga människors välbefinnande, var snäll och ta över boxen.

image306
Det är ju så kuuuuul :)

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback