At the time we arrived on the planet

Imorse vaknade jag halv tio, helt utan hjälp av någon eller något. Amazing. I och för sig somnade jag tidigt igår (var helt död efter att ha spenderat en hel dag i ett badhus), så det var kanske inte så konstigt. 


Efter lite frukost och sånt fick jag med mig mamms till Rättvik och marknaden. Trevligt. Vi spatserade runt i några timmar men jag köpte inte så mycket. Det blev tio par strumpor i alla fall. Dessutom fick jag mamma att köpa ljusprylar som flyter på vatten och har matolja som bränsle. Man kunde göra jättefina arrangemang med dem. Jag gjorde ett med glaskulor. Bara att lägga dem i ett vanligt dricksglas och sen fylla det med vatten och på med lite olja så blev det hur fint som helst. Mamms gjorde ett med en blomma, finfint. Jag antar att ingen fattar vad jag snackar om, med fint var det i alla fall. 

Jag tänkte köpa ett par örhängen också. Jättefina stjärnor i hematitsten som skulle ha gjort sig bra till min ring, men det får bli någon annan gång. En liten del någonstans långt bak i hjärnbarken skriker åt mig att ta av mig spenderbyxorna och istället hålla i mina pengar en aning. Jag lyssnade på den delen idag. Det fanns hur mycket som helst jag hade kunnat tänka mig att köpa, men.

Nu ska jag sova. Imorn ska det knäppas skolkort och då kanske man ska försöka se lite anständig ut. Det sjuka är att jag har vetat i två månader vad jag ska ha på mig. Sådan framförhållning brukar jag aldrig ha, det är då ett som är mycket säkert.

G'nattens.


Meddela din åsikt
Jag heter: Sara

Måste bara fråga dig, har du också fått nått helt sjukt massa mewd besökare på din blogg? För det måste vara nåt fel, jag kan helt enkelt inte gå från att ha 15 normalt på en dag till ca 50-70 på en dag, helt sjukt.

Jag heter: Sara

Sara: Haha, neeh. Jag har värsta bottennoteringen idag, bara 8 stycken. Jag brukar ha runt 15-20 st om dagen och det har aldrig blivit sådär knas. Jag vet att Malin fick typ 130 på en dag förut och hon brukar väl annars ha som jag.

2007-10-09 @ 18:57:54
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Sara

He, okeej. Men alltså, andra dagen i rad är jag uppe i över 70 besökare..men har hittat en anledning, det lönar sig att länka till populära google-sökningar.

2007-10-09 @ 20:14:18
bloggintresserade klickar här: http://solsson.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback