and it's up to you to say how far

Jahapp..


Back from Njurunda. Det gick faktiskt väldigt bra. Jag hade 16 simmare med mig dit och lika många med mig hem. Jag tror faktiskt inte att det förskingrades någon väska heller. Det var lite rörigt, men det gick. Tågresandet funkade, jag hittade taxin och vi kom till simhallen med väskor och allt. Tävlingen hade sjunkit väldigt i standard sedan den gamla goda tiden då jag fick vara med och leka. Funktionärerna var jättepetiga och diskade de stackars små barnen för minsta lilla företeelse. Nicht gut. En av våra simmare fick inget godkänt resultat alls. Damn it. I övrigt var det väl inget att klaga på. Jag tycker om att vara ledare och de allra flesta simmarna är trevliga och mysiga och bra att ha att göra med. Det är funny shit.

Lyckan var i alla fall att ha bara en lektion igår. Jag började tio över ett och kunde därför obehindrat sova till tio och ta tjugoövertolvbussen till Hofors. Mycket trevligt. Jag tror att jag hade somnat i skolan annars faktiskt. Jag var så gruvligt trött på söndag kväll när jag kom hem. Uff.

Boxen har flyttats från måndagar till tisdagar. Damn shit. Jag höll verkligen på att avlida när jag dubblerade spinning och box idag. Några bitar Dextrosol gjorde dock susen. Jag vet inte om det är bra att träna så, men jag vill fortsätta gå på spinningen, och boxen är ju bäst. Både Ida och Lina svek mig dock idag, så jag fick träna solo men det gick ju det med. Förhoppningsvis har jag lite härlig träningsvärk imorn, och då ska det simmas och eventuellt pumpas.


Meddela din åsikt
Jag heter: Impad

Man kan inte bli annat än imponerad över bedriften att försöka sova i en skolsal (eller daghem eller whatever)tillsammans med ett gäng tjejer i 10-12-årsåldern (och ett par killar). Kan tänka mig att det var fnittrigt när det var dags att sova...

2007-10-27 @ 19:54:17
Jag heter: Sara

Impad: Joru, men det gick rätt bra. De fick vara uppe ganska länge så alla var rätt så trötta, men det var ju några som inte kunde vara tysta och det får man ju räkna med.


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback