who dream with everything they had

Mina lärare är lite roliga sådär..

På matten igår när jag inte förstod hur jag skulle skissa en graf eller vad jag nu höll på med:
Jag: Anders, vad är det meningen att man ska göra här?
Anders: Du ska rita en MÅS!!
 Ehe.. lite oväntat kanske.

På kemin idag:
Lennart: Om du hör att det luktar stekt fläsk så var den antagligen varm.
Ursäkta men, hur låter lukten av stekt fläsk?

För övrigt fick jag full pott på kemiprovet. Tihihih.

Nu ska jag skriva lite projektarbete och sen får vi se om det blir lite simma ikväll.


Meddela din åsikt
Jag heter: sara

they really know how to fling ;)

Jag heter: Sara

sara: hahah, aaru :)

2007-11-22 @ 17:10:35
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback