TrögFattarFöreningen

Shit alltså. Jag är ännu mera tankspridd än jag trodde var möjligt. Sofie, jag är nästan i klass med dig alltså. Vi borde starta ett tankspriddas riksförbund. Jag stod och duschade (som jag ju förövrigt just skrev att jag skulle göra) och samtidigt stod jag och tänkte ut genialiska formuleringar till engelskan. Då kom jag på att jag skulle tvätta bort sminket på samma gång, men sminkborttagningslallet stod på tättstället för jag brukar använda det på morgnarna också. I alla fall så tog jag ju såklart fel flaska, det blev det där värmeskyddande kletet som jag använder innan jag plattar håret istället,och så började jag smeta in ansiktet med sådant. Det var väl ingen hit kan jag säga. Jag kände ju att det var fel konsistens på tillställningen, och först då märkte jag vad jag höll på med. Idiot. Jag kände mig så fruktansvärt korkad.

 
Jag platsar nog här jag med.

Meddela din åsikt
Jag heter: Sofie

HAHAHAH xD Välkommen till klubben :P

Jag heter: Sara

Sofie: Många tack för det. Är jag hedersmedlem?

2007-11-16 @ 20:53:41
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Sofie

Självklart ;D

2007-11-16 @ 21:10:14
bloggintresserade klickar här: http://soooofiie.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback