things to do

Min världsbästa bror fyller 30 år idag. Grattis Magnus.

Skål folk. Ursäkta att jag är så off och har låtit det gå tre dagar sedan jag senast bloggade. Jag har egentligen inget att säga nu heller, men för att slippa dra igång med den bokanalys som jag förväntas skriva nu så hamnade jag i vanlig ordning här istället. Jag har en ganska hektisk vecka framför mig nu, så jag kommer nog att vara ganska off även i fortsättningen.

Fredag, dvs nu, ska jag skriva lite bokanalys och sen möjligtvis plugga lite fysik, sen måste jag ska städa lite innan Ida kommer.
Lördag är det först träning med monstren och sedan convent på aerostep som jag ännu inte vet hur jag ska komma hem ifrån. Hoppas att mormis är lite vänlig och skjutsar mig. På kvällen ska jag hem till Ida.
Söndag hade jag tänkt åka till Uppsala och titta på Sum-Sim, men det blir nog till att vara hemma istället.
Måndag är det matteprovet
Tisdag är det skolan, sen stanna kvar och plugga fysik sen gå och träna spinning och box och sen åka hem och plugga mer fysik
Onsdag är det fysikprovet och det måstemåstemåste jag kunna då. Känns inte bra. Då ska även bokanalysen lämnas in. På kvällen blir det simma och före det eventuellt en omgång pump.
Torsdag är det hem till projektarbetet direkt efter skolan för sen blir det hockey igen.

Fredag är det skriftliga nationella provet i engelska.
Lördag ska jag åka hem till brors eftersom han då fyller år idag.
Söndag är det gästrikeserien i gävle och då ska jag följa med som allmän påhejare.

Såatt.. bli inte förvånad om det är lite låg aktivitet här ett tag framöver.

Tjing


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback