take your memories, i don't need them

Skepp o hoj!

Nej då nej då. Inga skepp och ingen hoj. Det närmaste skepp jag kommer är väl simhallen, och dit fick jag åka buss imorse imorse. Mami och papi åkte till Stockholm för att gå på teater, så jag fick ta mig dit bäst jag kunde, och passande nog så går det ju en buss kvart över åtta på lördagar. Grejt.
För övrigt så gick det suprbra att ha gruppen imorse. De gjorde som jag sa hela tiden, förutom en unge som bara gnäller hela tiden och inte verkar vilja vara där över huvud taget.

Susanne fick låna mina hajar idag för jag skulle hasta iväg till AeroStep direkt efter att jag tränat monstren. Det var Convent där idag med en massa helt nya pass och en föreläsning. Jag tränade Forza och det var verkligen hur kul som helst. Jag kanske ska flytta till japan och bli samuraj? Wei. Det var jobbigt i axlarna att flaxa runt med de där svärden, men en massamassa kul. Efter föreläsningen, som handlade om balans i livet, var det dags för lite koreografisk dans. Hahahah, säger jag bara. Den som känner till min koordination kan rimligen gissa att det gick åt helvete. Jag kan inte styra ben och armar samtidigt, och det gick så gräsligt fort att jag inte hann komma underfund med hur jag skulle göra innan hon bytte övning och sedan skulle allt sättas ihop och det bara gick ju inte. Efter ungefär halva passet gav jag upp danskarriären. Jag kan inte, helt enkelt.

image308
Någon som vet vart man kan träna sånt här lite mer kontinuerligt? Det var helt sjukt kul ju :)


Nu ska jag åka hem till Ida. Hon har också ensamparty ikväll, så vi ska ensamparta tillsammans.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback