Sovmorgon?

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!11ett

Jag kom nyss till skolan i tron att jag i vanlig ordning början halv tio. Eftersom bussarna går som de gör så måste jag åka på kvart över åttabussen och kommer till skolan tjugo i nio. Så långt allt väl. Jag traskade till SP för att hitta lite folk att fördriva dessa femtio fem minuter. Tänk om det varit så väl att det bara varit femtiofem minuter ändå. Lina meddelade mig att Anders hade mailat att vi inte hade någon matte första timmen. What? Jag gick alltså omkring olyckligt ovetande om att jag börjar först tio över ett.

Fatta. Jag hade kunnat sova till ungefär hur länge som helst..... Helvete. Stackars eländiga emo-Sara. Varför läser inte du din mail som alla andra för? Återigen. GAAAAAAAH!!!!

Jahapp. Det är fyra timmar tills jag börjar. Vad ska jag sysselsätta mig med dessa fyra timmar? Matten kanske?

Ååååååh.. orka.. palla... dööö hela världen.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback