it has to be a big thing

BAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!11one (Jag måste ju variera mina inledningar lite, men ibland får det räcka med att byta ut en bokstav)

Höstens värsta pers är överlevd. Idag har jag haft det muntliga nationella provet i engelska. Pust. Fy helvete vad jag hatade det och fy helvete vad illa det kändes, men nu är det gjort i alla fall. Blääh. Jag vill inte veta hur det gick, aldrig någonsin. Tar jag reda på det är nog förhoppningarna om ett höjt engelskabetyg redan grusade, och det vill jag ju inte. Nej faan. Varför måste man prata engelska för?

Jag dissar spinningen idag. Istället åkte jag hem för att få tre timmar att utnyttja till att plugga fysik eftersom vi har prov nästa vecka. Ser det ut som om jag pluggar eller? Nej fasen heller. Här sitter jag och bloggar och diggar Roxettes pophits på full volym. Jag kände att jag behövde lite dunkadunka för att komma in the right mood och tagga till boxen. Disciplinnämnden borde komma och hämta mig. Jag kommer att bli superbesviken om jag inte får mvg på fysikprovet, men hur fasiken ska jag kunna få det när jag bara skiter i att plugga hela tiden. Skärpning Sara.

Hahah, jag var smartast på kemin idag. Jag var först lite grinig för att jag inte fattade en sak på genomgången så Lennart fick förklara det för mig. Sedan skulle vi göra några uppgifter, men jag fattade inte dem heller. Det visade sig att jag satt och läste facit istället för själva uppgiften. Jag blev lite mobbad då. Ehe. Heja Sara. Dags att byta jobb?

Tjing

 


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback