Eeh.. språkproblem?

Daaah.. så det kan gå när man måste taffla runt och skriva fort. Jag läste just igenom gårdagens inlägg och fann att jag stavat cykel med s.. och ck. Hahah vad jävligt. Någon måtta får det väl vara. Bara för att jag dristade mig att meddela att svenska är "mitt ämne" och att jag skriver bra. Där ser man, sluta vara så jefla storsint Sara. Kanske ska börja skriva velociped iställed, det kanske är lättare att stava till.


Meddela din åsikt
Jag heter: Ah...

Men, man ska inte rätta till misstag om man påpekar dom i ett inlägg i efterhand.

2007-11-30 @ 18:46:01
Jag heter: Sara

Ah...: Får jag göra som jag vill?

Jag heter: Aha

Javisst, med det är inte rätt för det.....;)

2007-12-01 @ 11:34:22

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback