tried to find a meaning, to this stupid life

Blähä blähä blähä. Jag ska försöka få något vettigt ur min annars så kreativa hjärna, som för tillfället är alldeles tom. Jag vet inte vad som har hänt. Jag lyckas inte skriva någonting längre (som jag kanske antydde redan igår, men jag kan ta det igen). Jag lyckas i bästa fall måla upp bilder i huvudet, men när jag sätter mig vid datorn blir det stopp. Jag lyckas inte få de perfekta orden att ta sig ut genom fingrarna, via tangenterna in i datorn. Bläh.

Hur som helst kom jag just hem från en simtävling i Ludvika. 7 tappra Hoforssimmare fick den stora äran att ha mig med som ledare. Det var riktigt jobbigt. Vi åkte redan klockan sju i morse och kom hem alldeles precis nyss. Jag kan säga att det är på vippen att jag somnar just här just nu faktiskt. Tävlandet gick jättebra faktiskt. Egentligen var det bara en av "mina" simmare med (Elin), men jag fick vara lite stand in-tränare åt Birgittas simmare också. Lisa fick medalj på 100 medley, det var jätteroligt. Elin gjorde sin första "riktiga" tävling, all cred åt henne. 

Ikväll blir det film, jag lovar att jag kommer slockna då.

  

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback