on a rolling stone

Idag var det varmt. Rätt ordentligt faktiskt. Jag låg ute på gräsmattan i bikini och läste igenom fysiken. Jag höll på att storkna. Badklädd som jag var fick jag för mig att jag skulle gå ner till sjön och känna på vattnet. Det resulterade i årets premiärdopp. Det var inte så kallt som jag föreställde mig, men absolut inte behagligt heller. På vägen i var det rätt plågsamt, men det gick fort att vänja sig. Jag doppade mig snabbt och var på väg upp när jag kom på att en gång är ingen gång. Då var jag tvungen att gå tillbaka och doppa mig igen. När jag sedan gick upp var det riktigt skönt. Hmm. Snart går det nog att bada obehindrat.

Sedan skulle jag ägna mig åt plugg. Det finns en del att göra nu. Jag satte prioriret på matten eftersom jag inte vet om jag har matte eller fysik imorn. Jag blir alltid efter med matten, och sidan skulle vara klar på nästa lektion. Jag konstaterade dock att jag inte hade någon plats kvar i mitt block. En sida. Där fick det plats två tal, bravo. Jag följde med mamma upp till Hofors och köpte ett nytt block. Mamma skulle fira mormor på mors dag. Fick lite fika där innan vi åkte hem igen. Då skulle jag ta tag i matten igen. Det är så deperimerande. Allt blir fel. Inte kul. Jag tog och gjorde kemin istället. Det gick faktiskt helt okej. Jag klarade alla uppgifter utom sista på det där övningsprovet vi fick. Tror jag i alla fall. Jag har lyckats förskingra facit, men det kändes rätt bra i alla fall.

Blöh. Deperimerande liv. 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback