i belong to you, you belong to me

Jag är bäst Bäst BÄST BÄST!!!!! Jag fick en helt grym mallighetskick idag. Oh yeah. Jag traskade in i lärarrummet på jakt efter Lennart för att han skulle hjälpa mig att tolka en kemigraf, men han var inte där. Jag upptäckte i alla fall att mitt projektarbete låg på Khosrows skrivbord. Jag frågade honom varför och han svarade att de hade visat upp mitt projektarbete på lärarnas studiedag bara för att visa att det går så himla duktiga elever på den här skolan. Ungefär jaha!?!. När jag senare hittade på Lennart ställde jag samma fråga till honom: varför ligger mitt projektarbete på Khosrows skrivbord? Jag fick ett lite grundligare och mer lätttydligt svar då. Studiedagen hade tydligen någon form av Tala-Läsa-Skriva-inriktning, och Björkhagsskolan står ju som bekant för de högsta studierna Hofors. Därför hade Lennart och Tomas valt ut mitt projektarbete för att illustrera hur långt man kan komma med Tala-Läsa-Skriva i Hofors. Varenda lärare i Hofors har alltså studerat mitt projektarbete. Den enda lilla nakdelen är väl att ingen vet att det är jag som har skrivit det, mitt namn hade avlägsnats från framsidan. Men dock, all makt och status åt moi.
 
I övrigt kan detta ses som en dag modell tråkig. Jag hade en lektion, fysiklab. Vi skulle bevisa Arkimedes princip. Bläh. Jag fick ett smärre sammanbrott på Anders eftersom jag varken förstod vad vi skulle komma fram till eller hur vi skulle komma fram till det. När vi väl kom fram till ett resultat stämde det dock ganska bra. Härligt.

Jag har digitalt foto nu. Egentligen. Jag lyckades dock charma in mig hos Kristine så pass att jag fick jobba hemma. Tro det eller ej, men jag har faktiskt gjort en uppgift. Jag ska skicka in den nu. Duktig idiot.

Ingen träning idag. Ganska nice faktiskt. I och för sig känner jag mig bara lat när jag inte tränar, men jag kan ju inte gärna träna när det inte är någon träning. Igår på boxen blev jag anfallen av en jordhög som någon godhjärtad själ slängde in genom fönstret. Därför är jag med all rätt hemma och bearbetar chocken idag. Jag menar, tänk om det hade varit en sten som slängts in. Ehumm, läskigt.
      

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

nämen elaka barn, kasta jord sådär.

Jag heter: Sara

Jag vet, jag inbillade mig först att fönsterrutan gick sönder eller liknande.

2007-05-17 @ 08:15:29
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback