Hemma igen

Hejhopp.

Nu är jag hemkommen från en supertrevlig vecka på Cypern innehållande en massa sol, en massa bad, en massa god mat, en massa upplevelser, en massa solbränna och en massa andra trevligheter. Det kommer en längre och mer detaljerad berättelse så fort jag har tid. Jag har fört anteckningar varje dag som jag ska sammanfatta i en lååååång berättelse, men det blir lite körigt ett par dagar framöver. Sitter i skolan just nu och börjar om en kvart. Biologi bräddningskursen startar efter skolan idag så det blir en långdag där jag sedan går direkt till träningen på aerostep. Imorgon är det fotokursen och sedan träning. Får se om jag hinner börja skriva på torsdag, vi kan i alla fall räkna med att den publiceras i helgen. Det blir nog lite klent med bloggning före det.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

HEJ IGEN!

Jag heter: Sara

malin: hejdu hejdu (=

2007-05-08 @ 21:53:12
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback