Galenskaparna är bäst

Jag snodde lite inspiration från Malins hipphipp-filmer och fick för mig att jag skulle glädja min omgivning med lite Galenskaparna. De är ju så sjukt roliga. Med lite supporthjälp av Malin har jag nu lyckats få hit några filmer.


 
VM i Curling mellan Gamla Sverige, Nya Zeeland och En liten bit av Polen.



"Han har fastnat i vinkelvolten!" xD



Finalen i Hoppa-Bort



Tvåfotshallen i Laholm och de 48:e tvärkolossala tyngdlyftarspelen


Helt seriöst. Skaffa min humor. Jag vrider mig i skrattplågor varenda gång jag ser dem.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

kul att se (och inte bara höra) Hoppa bort ^^,

Jag heter: Sara

Malin: Jag vet, blev lite glad när jag hittade den ^^,

2007-05-31 @ 13:13:02
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Åsikt

En Himla Massa Roliga Filmer!! :)

2007-05-31 @ 18:52:09
Jag heter: Sara

Åsikt: Jodu, så är det ^^,

2007-06-01 @ 23:36:08
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback