you're a devil meaning well

Det var så skönt ute idag. Det känns verkligen som vår, näst intill sommar nu. imorse hade jag bara t-shirt under min vårjacka, just då var det lite kallt, men i övrigt har jag gått i t-shirt hela dagen. Vi satt ute hela lunchen och göttade oss i solen. Så myys. Michaela och jag tog en liten vårpromenad också, fast jag får lite skavsår på lilltårna i mina nya skor. De är liksom lite stelare än de gamla, det får nog bli de vita imorn. 

Jag hade inget individuellt val idag. Jaaah. Det var inställt eftersom det är något lall med obligatorisk närvaro imorgon eftermiddag. Det betyder att jag skulle fått dubbelt individuellt val den här veckan om de inte ställt in. Jag slutar ju egentligen kvart i tolv på torsdagar. Michaela och jag satt ändå kvar i skolan på engelskan och "jobbade". Jag håller på och skriver om Australien och ska jämföra en samhällsfråga, typ skolan eller nåt. Det går lite segt just nu. Efter en halvtimme gav vi upp, då hade jag inte skrivit ett enda ord än. Istället gick vi en undersökningsride. Vi traskade till folkan och pratade med Ritva om sommarjobb och hon sade att vi skulle hålla utkik på internet efter ansökningsblanketter. Jag ska söka både som feriearbetare och fritidsledare. Måste ta och skriva mig en CV. Den kan jag ha användning för när jag söker på Lillåskolan också. Vi var till posten också, tänker undersöka om man kan jobba som reklamutdelare eller dylikt. Han som var där sa att vi skulle komma tillbaka på fredag när chefen var där.

Jag måste verkligen få sommarjobb i år eftersom jag måste köpa mig en ny telefon. Min håller på och sjunger på sista versen nu. Skärmen har tappat nästan all färg, det är nästan omöjligt att se vad man håller på med. Inte bra. I och för sig har den blivit lite till åren kommen, har haft den i tre år i september.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback