these are the moments, i know heaven must exist

Jag ljög igår, så in i helvete jag ljög. Jag tänker inte hålla käften om hockeyn, jag ska nämligen dit. fatta vad härligt, häftigt bäst. Mamma hade tävlat på Canal Digital om matchbiljetter, och lyckats vinna två. Ojojoj, det ska bli sjukt kul. Nu får vi ta och hejhejheja ordentligt den här gången. De kan ju inte vara sämre än mot Linköping sist i alla fall. Wiehooo. Såååå kul.

Uppdatering 23,30

JAAAA!!! KLAPP Klapp klapp klapp.
Matchen var helt freakin' underbar. Det var så kul, och bra platser hade vi också. Vi satt på M3, översta våningen parallellt med ena blålinjen vilket betyder att vi hade överblick över allt som hände, även om det var för långt ifrån för att man skulle se namn på tröjor och sådant, men det är ju inte det viktigaste. Första perioden var bra, men andra var totalt bäst. Shit vad de ägde ut HV då. Bäckis 3-0 mål var så himla snyggt, mer bortfintade HV-målvakter åt folket. Synd att Dackell skulle drulla till det och släppa upp dem till 3-1 sedan, det var inte bra. Det väckte ju HV så att Brynäs tappade allt i sista perioden. Det var ju rent plågsamt att titta på, jag hade en puls på typ 340 när slutsignalen gick. Usch. Jag ville verkligen inte att HV skulle kvittera och få till en förlängning, nej jag är så glad att de höll undan. Sperrle var helt underbart bäst i målet också. Ååh så skoj, nu ska de ner till Jönköping och kötta järnet på söndag. Heja heja.

image238
JAAA!! Helt underbart bäst. Superduon Månsson och Bäckis efter 1-0

image239
Men han var nog fasen bäst på plan och räddade segern, 3-3 i matcher nu.

(Bilder från Aftonbladet)


Meddela din åsikt
Jag heter: Frida

Härliiiigt :) en undebar seger nått annat kan inte sägas :P Och andra perioden var helt suverän, har inte sett många bättre perioder än den av Brynäs den här säsongen. Nu så är det seger som gäller imon till 200 % :)

2007-03-17 @ 10:45:37
Jag heter: Sara

Frida: Jaah, det kan man säga. Det var så kul att se hur de bara lekte med HV där i andra, såå bäst. De måste ju ge allt imorn, det får bära eller brista. Bara inte Dackell gör fler indianare så blir det bra (=

Jag heter: någontingpåJ (;

Såg BÄckis mål när vi stod och lagade mat (:, såå snyggt! Jag,simon och maria var ngt imponerade . typ hur snyggt som helst! :D Tur att de fick göra en bra sista hemmamatch (;

2007-03-17 @ 23:25:51
Jag heter: Sara

Men du Josse, det var inte sista hemmamatchen. Nu ska vi inte ta och vara så negativa här (;

2007-03-17 @ 23:41:20
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback