now she's gone in the blink of an eye

Jag gick en halvtimme tidigare från datakunskapen idag. Orkade inte med det. Det är så fruktansvärt jobbigt och tråkigt. Bläh. Får bara ont ihuvudet. Istället gick jag tillbaka till posten och snackade med den där chefen. Han bara sade att det var så många som hade sökt att chansen att jag skulle få jobb där var minimal. Jag fick inte ens lämna namn och telefonnummer så nu är ju chansen obefintlig. Får ta och ragga på andra ställen. Jag måstemåstemåste få jobb i sommar, vill ha ny mobil ju.

Efter det orkade jag inte åka hem, jobbigt. Istället ringde jag till Malin och kollade om hon ville slå ihjäl ett par timmar med mig. Det visade sig att hon sällskapade sig med Malva och Måns utanför folkan så jag gick och var social med dem. Malva dunstade dock på en gång, hon åkte hem med bussen. Måns satt och drygade sig med pensionärer och annat folk och kommenterade deras olika färdmedel och väskor och jackor och allt möjligt, typ "varför låter din perkulator som en toalett?". Vi höll på att skratta ihjäl oss då, det heter ju liksom permobil. "Laglig U-sväng". Haha.

Kvart över tre dunstade Måns också, han åkte med 41:an till Sandviken för att köra upp med moppen. Hoppas att det gick bra så att han klarade det. Malin och jag gick och köpte choklad (eller, jag köpte choklad) och sedan väntade hon med mig på 46:an. Jag har alltid samma uppenbara problem att ta mig upp på det där räcket runt cykelstället vid busstationen. Känner mig jämt så himla smidig då. Den här gången kom jag i alla fall upp utan att behöva gå runt och kliva på själva cykelstället. Fniss.

Det här kommer att bli en plugghelg. Suck. Har två prov nästa vecka, kemi på tisdag och fysik på onsdag eller torsdag. Drygt utav helvete. Fysiken handlar om krafter, att det ska vara lika stor kraft uppåt som nedåt och åt höger som åt vänster. Egentligen är det ganska simpelt, men jag lyckas alltid röra till det för mig. Jag är ganska osäker inför det provet. Kemiprovet är mycket mer omfattande och ganska så svårt. En massa formler hit och dit som jag säkert kommer blanda ihop.   


Meddela din åsikt
Jag heter: malin

du ser alltid så rolig ut när du ska hoppa upp på räcket där ^^,

Jag heter: Sara

Malin: jag vet, jag äger på det där ^^

2007-03-31 @ 16:20:21
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Soooofiie

Jag är så lat så jag orkar inte jobba i sommar ;D

2007-03-31 @ 16:45:56
bloggintresserade klickar här: http://soooofiie.blogg.se
Jag heter: Sara

Sofie: Jag vill inte jobba, men jag måste kunna köpa ny telefon (=

2007-03-31 @ 23:00:14
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback