i know exactly who i am

Tjohej tjoho tjohopp. Idag var mer en torsdag modell otrevlig. Jag tvingades stanna kvar i skolan till kvart över två istället för att åka hem kvart över elva som jag brukar. Suck. De som har publika arrangemang på individuellt val hade ordnat "fångarna på skolan" vilket sysselsatte hela skolan hela eftermiddagen. Det var ungefär som mentorsgruppstävlingarna på Haga, lite fjåll med andra ord. Vi hade slagits ihop med NV05, vilket betyder att vår klass helt plötsligt växte från 13 till 25. Wiehoo. Det var bara en massa samarbetsövningar vilket vi var ganska så bra på. Vi slutade i alla fall trea, SP06 vann. Viktigast var i alla fall att vi slog NV04, mwuahah.

Jippo-tillställningen var slut kvart över två. Fatta vad sugigt, kvart över två, då går ju för i helvete bussen. Det betydde att jag fick vänta i en och en halv timme på nästa buss. Hade jag inte haft skavsår hade jag gått hem. I och för sig släpade jag med mig Michaela och gick och köpte glass på Hanssons, men efter det så svek hon mig. Då satt jag vid busstationen och var social med Måns och lite annat folk istället. Måns är lite galen. Han fick en bit bröd (hmm..?) av Sofie, men den tog han och ritade på, hahah.

Jag har huvudvärk, inte roligt. Jag ska sätta mig framför tv:n och kurera mig med lite håkki nu.  

Meddela din åsikt
Jag heter: Josefin

Woohoo SP 06 ^^ vi rockar alla UTAn 2:or ;D. Men grattis till 3:e platsen iaf ;P

2007-04-01 @ 00:43:23

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback