get your feet walk into a different song

Tydligen skymtar jag idag på Gefle Dagblads framsida eftersom de dristade sig till att vara där och fjanta sig under Andreas Johnsons framträdande igår. Frida upplyste mig om det imorse. Attans. Sedan kom Tomas fram till mig i matkön och frågade hur det kändes att vara med i tidningen, prova själv typ. Sedan sade Lennart, asså anti-kemilärare, att jag skulle hälsa pop-mormor, vilket då syftade på min mamma. Gå och dö tyckte jag då, hon kan väl också tycka om Andreas Johnson. Jag har inte sett kortet själv, försökte hitta bilden på internet utan vidare lycka. Skitsamma.

I alla fall hade vi ofantligt jättekul på idrotten idag. Helt seriöst, man blir alldeles förvånad. Bortsett från alla stressmoment det innebär att ha idrott timmen före lunch när man har tio minuter på sig att gå dit och byta om och 45 minuter på sig att duscha, klä på sig, gå tillbaka och äta så var det jätteroligt idag. Vi spelade fotboll med amerikanska fotbollar. De såg ut ungefär som stora citroner, gula och vackra. Det var jättelöjligt, eftersom de inte är runda studsade de åt alla möjliga håll och i princip alla höll på att skratta ihjäl sig. Man sparkade liksom hål i luften otaliga gånger. Enda missen var väl att jag en gång missade bollen och istället träffade under Fredriks fot. Det blev liksom stumt då och sedan dess har jag haft jätteont i höger fot och hälsena. Inte så koolt. Hoppas att det inte gjorde ont på Fredrik bara. Hmm. 

Matten var också rolig. Muppen (Michaela kallar honom Jörgen fast han heter typ Fredrik) hade genomgång om olikheter och vi höll väl på att somna som vanligt, man orkar liksom inte lyssna på honom. Istället satt jag, Emma och Michaela och skrev meddelanden till varandra på miniräknarna och fick lite skrattanfall då med. Vi var ju så diskreta också ^^

Ikväll ska jag ha tre simgrupper. Måste försöka bygga ett riktigt jobbigt pass åt medleygruppen. Muahah, Tyrann-Sara har ordet. Hajarna får göra exakt samma sak som i lördags, fast idag måste jag bygga på lite till eftersom de har 45 minuter istället för en halvtimme, men huvudsaken är att skylten räcker första kvarten.  

Meddela din åsikt
Jag heter: Soooofiie

HAHAHAH XD det har vi med gjort på idrotten , jag kunde verkligen inte röra på mig för jag skratta så mkt, VÄRLDENS fulaste spel, seriöst jag dog ;D mhihihihi!

Jag heter: Sara

Det var fetkul tycker jag, men jobbigt utav helvete X'D

2007-03-31 @ 23:06:06
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback