baby every little piece of the puzzle doesn't always fit

Idag har jag gjort det som kanske eventuellt kan kallas för utnyttjande av tid. Först hade jag matte en timme, men eftersom jag ligger en bit efter så tog jag till håltimmen också. Mycket duktigt och företagssamt, men nu är jag ikapp. Utnyttjade även en timme efter lunch till att göra lite kemiuppgifter. Jag är så duktig. Saken är den att jag helt och hållet hade glömt bort dem, oc inte alls begriper vad vi håller på med så det blir spännande det här. 

Mor min kom och hämtade mig halv två, i alla fall 45 minuter tidigare än om jag behövt vänta på bussen. Vi åkte en sväng till Sandviken där jag inhandlade en massa spännande saker på alla billighetsaffärer som finns där. Egentligen var vi dit för att shoppa TV-bänk på Jysk, men då jag inte hittade någon som jag tyckte var perfekt så fick det vara. Istället köpte jag:
* En fleacepläd som ska få agera överkast i min säng
* 2 påslakanset
* Ljus som luktar kaffe
* Hårmousse
* Dubbel uppsättning shampoo och balsam
* Två Böcker ( Den ryske vännen av Kajsa Ingemarsson och Hemma hos Martina av Martina Haag)
Allt till en ganska så lågkostnad. Mycket bra.

By the way så har tapetseringen av mitt rum påbörjats, men det går inte alltför fort. Iallafall så är den svarta väggen färdig, och den är jättekool. Lite migränvarningsmönstrad, men eftersom det bara är på en vägg så går det bra. D
Resten av rummet blir jättevitt med silveraktigt mönster som bara syns lite svagt. Fint fint fint blir det.

Imorgon har jag utvecklingssamtal. Hmm, probably nice.   

Meddela din åsikt
Jag heter: Soooofiie

Du måste berätta för mig om Den ryske vännen är bra sen , funderar på å köpa den :)

Jag heter: Sara

aarå, fast det kan ta ett tag innan jag läser den, det var mest ett impulsköp. du får gärna låna den om du vill.

2007-03-31 @ 23:07:07
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback