then i'm not sure it's gonna be you and me anymore

Tjingeling. Idag var det tömning av grupprum som gällde och därefter flytt ner till grupprummen vid sal 6. Givetivs fick jag, Lina och Michaela det sämsta, det längst ut. Grupprummen där är fruktansvärt tråkiga allihopa. Inget av dem har fönster utåt utan samtliga ligger mitt i huset. Två av rummen har fönster mot klassrum, vårat har bara fönster mot den lilla korridoren mellan den stora korridoren och klassrummet. Alla fattar, jag är nöjd. Ingen fattar, jag skiter i det. 

Klockan tio såg vi en teater som NV04 gjort på sin estetiska verksamhet. De spelade någon sorts leksaker som skulle ta sig från en låda till en fin affär i staden men hamnade på en soptipp. Hur som helst, den var bra och den var lite småkul.

Efter lunch gjorde jag och Lina vårat så efterlängtade kompletteringsprov. Jag tror faktiskt att det gick bra. Det kändes bra, till slut. Jag satt dock i tre timmar och blev bara mer och mer frustrerad över sista uppgiften som tedde sig mer och mer omöjlig. Sedan löste sig allt och Sara blev en glad hest. Förhoppningsvis ger detta nu mig ett, om än uppkompletterat, MVG på matte B. Lite nervös väntan innan Anders har sett över det. Förhoppningsvis har han gjort det tills imorn.

Gjorde ett litet halvhjärtat försök att träna lite idag också. Åkte upp och simmade hela 1000 meter tror jag. Från början kändes det super, men sedan blev det bara segare och segare och sedan gav jag upp.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback