Sommarloooov :'''''''''''D

Hej töntar. Nu har jag sommarlov. Helt underbart sjukt härligt. Dock måste jag säga att skolavslutningen var av något märklig karaktär. Klockan tio samlades hela klassen i 12:an där lärarna ställt bänkarna i någon skum formation. Därefter sade lärarna några väl valda ord och sedan fick vi glass. Mer än så var det inte. Tjohej, tjohopp, slut. typ.


Innan dess infann jag mig en stund på sommarteatern för att ta del av högstadiets skolavslutning. Malin, Malva och Rebecka fick en varsin ros av mig. Jag var tvungen att ge dem före avslutningen eftersom jag inte visste om jag skulle hinna vara kvar. Det var tur att jag gjorde det. Jag hann se fram tills dess att betygsutdelningen började. Över hundra nior i fyra klasser som får betyg och kramas och lämnar blommor och har sig borde ta rätt lång tid.

GRATTIS TILL STIPENDIET MALIN (=



När jag åkte till skolan sedan hade det börjat regna. Tur att man utrustat sig med regnkläder. Det är som om det ligger någon förbannelse över skolavslutningar. Det får bara inte vara fint väder då. Jag som hade tänkt att ha tights på mig. De fick ersättas av jeans. Får se hur det blir med klädsel ikväll. Jag vill ju ha min söta prickiga klänning, men jag vill inte frysa ihjäl. Suck.


Meddela din åsikt
Jag heter: malin

tack :)


Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback