sieze the day as they say

Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och skriver. Foten hamnade i någon skum vinkel så att det stramar lite lätt i hälsenan, annars går det rätt bra. Lite omständigt och trångt att komma åt tangenterna är det dock. i-landsproblem. Det var för jobbigt att sitta på en stol, jag fick ont i ryggen. Ännu mera i-landsproblem. När jag låg på mage med datorn framför mig var det jobbigt att hålla upp huvudet, fick ont i nacken. Skivan tystnade för ett tag sedan men jag orkar inte gå och starta den igen. Det är hela tre meter till stereon, riktigt långt. Jag har ganska starka planer på att gå och lägga mig också, men det är också fruktansvärt jobbigt. För det första måste jag gå ner och borsta tänderna och tvätta bort sminket. Det är nackdelen med att bo på övervåningen när badrummet ligger nere. Det är fruktabnsvärt långt. För det andra måste jag börja med att flytta på datorn, en sanslös ansträngning det med. Det är verkligen tungt att leva ett så här ansträngande liv. Jag tror att jag tar semester. Sängen kallar. Får ta och försöka ta mig igenom dessa två sista ansträngande manövrar.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback