she takes a walk in the woods

Har inte bloggat på ett tag nu. Sorgligt men sant. Har inte orkat slash haft nån lust slash vad fan som helst. Fy mig. Tänker inte återge varje dag i detalj. Det får bli en kortis.

Jag har överlevt tre dagar på jobbet nu. Sommarkollo i Edskevall. Jag är ute hela dagarna och vaktar barn som badar. Det är ganska nice att bli avlönad för sådant. Det är inte allt för ansträngande. Fast på sett och vis är det det. Sitter man för länge tappar man fokus tillslut.

Det är generellt en massa söta barn. Det finns dock sådana som man får vissa impulser av lust att dränka. Att paddla ut i en kanot och sedan lite diskret slänga i ungen. Synd bara att det inte finns några kanoter och synd bara att jag inte kan paddla.

Vet inte vad jag ska skriva mer.. Håll tillgodo. Sara har hamnat i en liten inspirationssvacka bara.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback