she hates herself for loving you

Imorse hade vi avslutning med Hajen-gruppen. Det var faktiskt riktigt roligt. Vi körde en massa roliga lagkapper tillsammans med medleygruppen och några föräldrar var också med. Jag var också "tvungen" att vara med. Simmade med föräldralaget så att det skulle bli jämt antal. Först simmade vi med t-shirt. Det var jättesnuskigt när det korvade sig mot halsen. Krånglig att få av och på sig också, blöt och jävlig. Därefter lades det till en stickad mössa och lovikkavantar. Rackarns vad jobbigt det var. Barnen körde utan t-shirt och behövde bara hålla i sina vantar utan att ha dem på sig, därför vann de denna andra övning. Fusk. Som avslutning körde vi en vanlig lagkapp som de såm barnen också vann. Attans. 

Efter detta utövande hängde jag på mor och far in till Valbo. Syftet var att byta DVD:n som gått sönder. För mig resulterade besöket i Marie Lindbergs skiva och en bricka att ställa ljus på. Jag är i någon sorts av-snålhets-sparande-av-pengar-period så jag hade inte lust att handla särskilt mycket.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback