Grattis Josefin (=

image290
Hoppas du har haft en bra dag




Idag hade vi en helstörd friluftsdag på Stålringen. Det hade valt att kalla den "lekar och tävlingar som inte ofta förekommer på en idrottsplan". Vi tävlade klassvis och vi, NV06, vann närvaropriset. Hela klassen kom, helt bäst. Vi fick ett presentkort på hanssons på 300 kronor. Det blir väl typ 25 spänn var. Inte mycket, men dock.  I övrigt var vi väl inte direkt jättebra. Tror att vi kom fyra totalt. Johan var dock superbra på att skjuta golfbollar i paraply. Han såg ut lite som golfmaskinen som "Stig-Helmer" använder i sällskapsresanfilmen. Kallt utav helvete var det också. Jag tror att friluftsdagar har någon sorts förbannelse vilande över sig. Det får inte vara fint väder då.

Just nu har jag bara hur tråkigt som helst. Helt sjukt. Desperat. Det är sjuhundratusen timmar kvar på den här jävla dagen .Booring.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback