En listrepris

Den här listan är så kul så den vill Sara göra om. Nu kör vi.

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn't make sense.

NO CHEATING!

Will it be ok?
Ett Ögonblick - Linda Bengtzing. Ibland får man vara nöjd med det lilla. Blir det bara bra ett ögonblick så får det duga.

How are you feeling today?
We're In Heaven - DJ Sammy. Njaa, någon himmelsk känsla vet jag väl inte om jag kan åstakomma, men halvvägs kanske.

How do your friends see you?
Avundsjuk - Nanne Grönvall. Å fan. Det var väl kanske inte så bra. Vad någon skulle avundas mig kan jag väl kanske inte riktigt förstå då.

Will you get married?
Destiny Calling - Melody Club. Ödet kallar. Det får framtiden anvisa med andra ord.

What is your best friends theme song?
There's More To Me Than You - Jessica Andrews. Det här går precis lika bra som förra gången. Frågan är bara om det är jag som anser så om mina vänner eller om mina vänner anser så om mig. Inte särskilt positivt något av dem.

What is the story of your life?
You Can't Hurry Love - Diana Ross & The Supremes. Vissa saker kan inte bli mer pricksäkra än såhär tyvärr. Får väl försöka låta bli att stressa i framtiden också.

What was high school like?
Troubled Mind - Anna Ternheim. Ja, det är då inget jag ser tillbaka på med glädje direkt.

How can you get ahead in life?
Release Me - Oh Laura. Jodå, bara jag släpps fri så ska jag väl kunna komma någon vart kanske.

What is the best thing about your friends?
Only My Heart Talkin' - Alice Cooper. Insidan talar. Det är inte jag utan mitt hjärta som bestämt att de ska vara mina vänner, och vi kan väl säga att det har haft fog för sina beslut <33. 

What is tonight going to be like?
Twist Of Love - Sidsel Ben Semmane. Så pass? Hur ska jag lyckas med det då tro? ;)

What song describes you?
Now I Know - Jessica Andrews. Nu vet jag. Bäst såklart (=

To describe your grandparents?
If I Had Your Name - Martina McBride. Mormor heter Eva och farmor heter Silva. Det passar ju bra på dem, men jag behåller gärna Sara jag.

How is your life going?
Cowboy Guarantee - Jessica Andrews. Jajamen. På med hatten och chapsen och hit med hästen så kör vi.

What song will they play at your funeral?
Förlåtit - Caroline af Ugglas. Jag ska ha en dust med en långsint historia som ska komma på att denne förlåtit mig först på min begravning, eller?

How does the world see you?
Poison - Alice Cooper. Oj då. Världen behöver ett motgift. Medicinforskarna får ta fram ett Saraserum på stubben.

Will you have a happy life?
My Favourite Game - The Cardigans. Ja, spelar jag mitt favoritspel så är det väl just som lungt.

What do your friends really think of you?
Clamour for Galmour - The Ark. Ja men dåså. Det var väl det jag visste hela tiden. Det satt lite långt inne bara.

Do people secretly lust after you?
I Could Not Ask For More - Sara Evans. Det verkar nästan så va?

How can i make myself happy?
Över Gränsen - Lars Winnerbäck. Ibland måste man kanske tänja lite på gränserna för att det ska bli riktigt kul.

What should you do with your life?
Give Into Me - Takida. Jaha. Låter som en bra framtid det också.

Will you ever have children?
Juliette och Jonathan - Lotta Engberg. Bevisligen. Två stycken. Namnen kan ju diskuteras.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback