with her big fake smile

Vet egentligen inte om jag har något sådär väldigt spejsigt att förtälja. Det har varit en dag av ganska vanlig modell. Nu är det bara tre dagar kvar med ungar på kollo. Det ska bli sjukt skönt att få sova på morgnarna sedan, men jag kommer att sakna kollo hur mycket som helst också. Det är så härlig stämning och bra sammanhållning i gruppen. Jag har roliga och sociala "kollegor" och majoriteten av barnen är hur gulliga som helst. Sedan finns det ju ett antal man har lusta att dränka också, både ledare och ungar. 

Jag fick en ny namnskylt till min fina keps idag. Söt-Johanna byggde en åt mig. Tussilull.  


image293
Så här ser jag ut när jag jobbar. Jag längtar verkligen efter att få slippa den kepsen ^^

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

hahah, nämen jag tycker ju att den är het ;)

Jag heter: Bella

Jag gillar nyckelordet "keps" :D

2007-07-03 @ 20:59:17
bloggintresserade klickar här: http://mittlivsomsvamp.blogg.se
Jag heter: Sara

Malin: Du kan få den om du vill. Jag kan komma över med den när jag slutar imorn xD
Bella: Ja, visst är det läckert. Egentligen ett väldigt fånigt ord (:

2007-07-04 @ 18:06:49
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback