when the day is done

HAHAHAH. Igår. Det var helt sjukt. Min gode vän Malin och jag var till Gammelgårn i Torsåker och dansade skotsk dans. Torsåkers Folkmusikfest minsann. Det blev så bara. Malin och jag satt och MSN-pratade och fick för oss att vi skulle åka till Torsåker och kolla läget. Jag cyklade och mötte henne i Fagersta och sedan cyklade vi till Gammelgårn. Där hittade vi Bells och Karro och Hannasol, för övrigt de enda som var där ungefär. Det var verkligen röj. Bells och Karro lyckades lura dit en människa från Stockholm också, Love hette han visst. Som sagt, vi dansade skotsk dans Malin och jag, den hette visst Canadian Bardance. Det var kul, vi var så begåvade på det. Alla andra dansade in i oss så vi fortsatte träna lite utanför ringen. Då gick det bättre. Någon som vill ha en lektion i kanadensisk bardans? Sedan satt vi mest och snackade skit, dansade lite mer vals, snackade lite mer skit, fikade (yo, de sålde minsann fika där) och hade allmänt trevligt. Charmiga människor. Det var otrevligt mörkt att cykla hem sen, halv ett ungefär. Jag har fortfarande inget cykellyse ju. Malin hade lyse, mend et var inte till någon större nytta. Vi kom hem i alla fall och mina fötter var halvt förfrusna, det blev till att stoppa dem i fotvärmarkudden.

Nu ska jag snartsnartsnart åka hem till Malin. Hanna och jag ska fira henne lite eftersom hon har fyllt år. Myys

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

hahah, vi var så bra! ^^

Jag heter: Sara

malin: vi var bäst ^^

2007-07-31 @ 10:48:44
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback