grattis mamms <33

Tjohej tjohopp. Igår fyllde mamms år. Grattis grattis. Jag förärade henne en randig t-shirt, två böcker av Anna Jansson, en ansiksbahandlingspryl och en peeling. Av födelsedagsanledning bestod min gårdag i att vara social med diverse släktingar. Det började sannerligen abrubt. Morbror Pär dundrade in klockan åtta på morgonen. Han hade en massa konstiga arbetstider så han visste inte om han skulle kunna komma alls om han inte kom på morgonen. Lite överumplad blev man i alla fall när det ringde på dörren så tidigt. Lite förbannad blev jag också. Jag hade tänkt kliva upp före mamma och hinna göra frukost åt henne, men nu blev det ju inte riktigt så. Senare på eftermiddagen kom mormor och farmor och sedan Kurt och Margot. Det fikades och grejades i vanlig ordning och Kurt och Margot stannade kvar och åt med oss. Efter det spelade vi boule i halvmörker. Det var kul, omöjligt att se den där lilla bollen som man ska träffa.

Idag har jag bara degat omkring. Ganska skönt egentligen. Ikväll ska jag till Högbo och se Per Gessle. Det ska bli kulkulkul.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback