feed the pigeons barbeque

GAAAAAAAH. Jag skrev just ett långt fint inlägg, men det försvann såklart. Jag blir så grinig på mig själv när jag glömmer att säkerhetskopier trots att jag vet att min darot är störd och sparkar ut mig ibland. Gaah.

Jag hade en massa trevlig människor här igår. Sofie, Malva&Måns, Hanna&Roghe och Malin&Gustav var här och grillade och spelade twister och kollade film. Det var mycket trevligt. Det enda lilla negativa var vädret. Det skulle ju vara fint så att vi skulle kunna bada. Istället ösregnade det så att vi hade vissa problem med att få igång grillen. Folket bekymrade sig över att vi inte ägde någon tändvätska i det här huset. Det gick ändå tillslut, med mycket hjälp av Hannas supercider som hon hällde på grillen. Jag lyckades stjälpa Sofies fläskfilé i askan. Hoppsansa. Inte meningen. Efter käket blev det lite twister och lite film och en snabbvisit hos Gustav och lite mera film. Sedan sovning. Jag lyckades inkvartera sju personer på min inte alltför stora övervåning. Bra gjort. I och för sig hade vi tre rum att disponera, men ändå.

Tjohejtjohopp. Jag hade srivit mycket mer detaljerat, men jag orkar inte göra om det.




Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback