Well, I ain't never been the Barbie Doll type

Tråkiga dagar kräver tråkiga blogginlägg. Idag har jag inte gjort någonting kul. Jag har i alla fall varit lite duktig och skrivit lite på mitt projektarbete, duktigt och initiativtagande, så säg. Jag har faktiskt börjat på slutdiskussionen, men den blir nog inte så bra, den blev alldeles för lång och svamlig, men de får gnälla på den så får jag väl ändra då. Ska försöka göra det klart imorgon, orkar inte mer nu.

Som sagt, ingen happeningrik dag direkt. Jag har egentligen bara suttit och väntat på att klockan skulle bli halv fyra då de skulle visa slalom på tv. Jag tycker det är roligt att se, men det är ju lite illa när man inte kan ta sig för med något annat. Nu väntar jag på att klockan ska bli halv sju så att man kan få se andra åket. Jag ångrar nästan att jag inte åkte och tränade idag. Jag simmade igår och det var jättekul och det gick bra även om det var jobbigt as hell. Jag skrev ett fint inlägg om det igår, men det försvann. Morr.

Bra film on ikväll. De visar Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö på TV1000 Nordic klockan nio, se den den är jättebra.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback