Vad ska man göra?

Har man tråkigt så har man. Den här minns jag inte var jag hittade, men den fick duga som tidsfördriv.

PERSONLIGT:
Vad heter du? Sara Louise Maier
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vet inte, något längre och mer fantasifullt.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag tror att de surrade om Madeleine i alla fall. 
Vilket stjärntecken är du? Firre
Vilken årgång är du? 1990
Var bor du? Whoforce
Bott utomlands? Njet
Flyttat antal gånger? Noll
Vart skulle du vilja bo? I skärgården
Vilken skolklass? NV06
Vad vill du bli när du blir äldre? Välbetald 

UTSEENDE
Längd: 1580 mm
Vikt: 53 000 g
Hårfärg och frisyr: Axellång något uppklippt med blondaktig frisyr med tillhörande pannlugg
Ögonfärg: Gröna men skiftande i alla möjliga färger.
Mest nöjd med: Svårt att välja, Jag gillar mina ögon när de ser riktigt gröna ut och finner det positivt att jag har raka axlar
Minst nöjd med: Kan rada upp en hel del saker, som att jag saknar midja och är något för kort.
Skostorlek: Prima 36:or
Glasögon? Nejdu
Piercingar/tatueringar: 3 i öronen, räknas det?

FAVORITER
Film: "Livet är en schlager" kan ses om och om igen.
Låt: "Total eclipse of the heart" med Bonnie Tyler
Årstid: Mer sommar åt folket
Mat/dryck: Kyckling/Coca-Cola 
Djur: Cats and dogs
Färg: Är inne i en svart/vit/grå period nu, men det ändrar sig
Parfym: Ååh, den heter Eclat d' Arpege eller dylikt
Tv-program: Pass
Ämne i skolan: Kemi är jätteroligt
Sysselsättning: Hmm.. blogga, räknas det?

KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka? Min svarta jättefula pylsiga vinterjacka 
Vad använder du just nu för skor? Fula bruna stövlar med tofsar
Favoritfärg på kläder: Randigt
Favoritmaterial på kläder: Tjaa.. finstickade saker. 
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Stuprörsjeans, synd bara att jag är så kortbent och att klädkedjorna inte har vett att designa byxor åt oss taxar.
Favoritaffärer? JC och Gina Tricot kanske.
För ungefär hur mycket köper du kläder i månaden? Inte jättemycket, kan inte uppskatta.
Favoritmärke? Lee
Vad har du för byxstorlek? W26-27"/L30"
Vad har du för tröjstorlek? 34-36 eller XS ibland även S, det beror på vad det är för material i tröjan och om jag ser tjock ut i en mindre storlek 

DITT RUM
Stort, litet eller mitt emellan? Ganska mitt emella tror jag
Vilken färg har tapeterna? Just nu är de vita med små blommor, men snart ska jag tapetsera om. 
Vilka färger går rummet i övrigt? Alla möjliga, men snart grått/svart/vitt tror jag och så lite trädetaljer då.  
Favoritmöbel i rummet: Just nu är det sängen, men jag ska ha en mysig soffa när jag har rustat.
Vad vill du ändra där inne? Allt
Vad har du där inne av följande:
a) tv: check
b) video/dvd: ja, en kombinerad
c) dator: Ska ställa laptopen där när jag har rustat.
d) stereo: Japp
e) telefon: Nej, men ska nog ställa dit en sen
Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Hela vår trädgård
Vad gör du oftast i ditt rum? Sover eller tittar på film
Vem förutom du brukar sova i din säng? Två av våra tre katter
Favoritpryl i rummet: Vet ej

BLANDAT
Vad heter din morfar? Han har tyvärr lämnat in, men han hette Alois Maier
Vad har du i din:
a) jackficka just nu? Ööh.. en ask extra drops, ett lypsyl, 200kr (tack mormor), ett busskortfodral och ett kvitto.
b) skolväska just nu? Hmm, fysikbok, kalender, plånbok, mobil, nycklar, mp3, en halvuppäten påse pistagenötter,
c) handväska eller liknande just nu? Äger ingen sådan, men ska skaffa tror jag
Vad är du beroende av? Tryggheten från min familj
Vilket land kommer du i från? Är 25% Österrikisk och pratar därför kvartstyska med dialekt
Vilken sorts lypsyl använder du? Biolivs läppsalva från Hälsokost
Vad tror du på?  Jag vet inte om jag tror på något speciellt, ödet kanske.
Tillhör du någon religion? Nej, inte mer än att jag firar jul och sånt.
Vad köpte du senast? En toast och varm choklad i cafeterian imorse

Har du något husdjur? Tre katter
Vad bor du i? En gul villa med vita knutar

GREJER
plånbok: En svart halvliten sak
tandborste: En röd/vit från Colgate
smycken: Gästrikering i guld, annan guldring, halsband med månadssten, klocka i silver, örhängen ibland
solglasögon: Billiga från Åhléns
underkläder: trosor och BH ^^
nagellack: Jag målar nästan aldrig naglarna eftersom jag nästan inte har något att måla på, mina naglar är toksmå.  

Aja

Födelsedag: 28 dagar
Melodifestivalen: 29 dagar

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback