This or That?

Avslutar min tråkiga meningslösa dag med en this or that?-lista som jag hittade hos någon människa. Kommer inte ihåg var det var, men jag snodde den i alla fall.

Blond eller Brunett: Skulle jag färga mitt hår skulle det lätt bli brunt, jag tänker never bli blondie igen.
Blåa ögon eller Bruna ögon: Inget av dem, jag vill ha grönare än jag har nu. Fast bruna är finare än blå tycker jag.
Vanilj eller Choklad: Lätt choklad.
Hund eller Katt: Jag måste ju säga katt, fast jag vill ha en hund också, en schäfer <33
Christina eller Britney: Usch
Lip-stick eller Lip-gloss: What a...? Lypsyl duger bra.
Rock eller Rap: Helt klart rock, om det är snäll och mysig rock. Annars låter det nästan lika illa som rap. 
Rosa eller Lila: Iiiiih.. Okej, det kan vara snyggt med rosa acessoarer (som jag inte ens kan stava till)
Tv eller Dator: Nu när jag har min Laptop så kör jag inte sällan båda samtidigt.
CDs eller Radio: Tror jag väljer CD faktiskt, fast det finns bra radiokanaler också.
Basket eller Fotboll: På TV: fotboll, att utöva själv: pass.
Äpple eller Apelsin: Äpple. Apelsin är kladdigt och jobbigt. Äpple är dessutom godare, både som juice och som frukt.
Morgon eller Kväll: Eftersom jag sällan kan somna på kvällarna så är jag inte alltid så pigg på morgnarna heller. nej, jag är mer av en kvällsmänniska tror jag.
Kyckling eller Kalkon: Kyckling är det godaste som finns.
Berg- och dalbana eller Vattenbana: Ååh, det är dökul båda delarna. Men jag håller nog på berg- och dalbanan lite.
Droger eller Likör: Jag tror så där spontant att likören ligger lite bättre till faktiskt.
Guld eller Silver: Ringar i guld, halsband och örhängen i silver.
Nike eller Adidas: Inte en aning
VH1 eller MTV: Jag tittar aldrig på musikkanaler, sorry.
Sanning eller Konsekvens: Hmm.. sanning, try me (:
Harry Potter eller Lord of the Rings: Överdrivna och onaturliga fjållsaker. That's for fantasynirds, I'm not one of them.
Vinter eller Sommar: Mer sommar åt folket tack-
Gå eller Springa: Jag skulle gärna vilja ha bra mycket bättre kondition än jag har. Alltså, jag skulle gärna springa om jag bara orkade.
Stranden eller Bergen: Stranden, ååh vad jag vill åka utomlands.
Stan eller Landsbygd: Jag tycker om stan, men inte så långa perioder.
Kärlek eller Lust: Där ska väl det ena ge det andra.
Stjärnor eller Månen: Det är mysigt att titta på stjärnorna. Månen ger mig tankar på varulvar och grejer Oo.
Sko eller Sandal: Det beror på var jag ska gå, hur varmt det är och vad jag har till. 
Bad eller Dusch: Jag älskade vårat badkar och jag saknar det. Men det är mycket effektivare och går fortare att duscha.
Syster eller Broder: Jag saknar att bo ihop med ett syskon, oavsätt kön. Men jag har min bror over there, eller ja, i Edsbyn då. <333
New York eller California: Jag skulle vilja besöka flera delstater i USA, skulle gärna åka Route 66. Men jag åker nog hellre till New York om jag måste välja en.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback