This is your life, you've made it this far.

Mwihih.. Snart ska jag hem till Hanna och leka med henne, Malin och Rebecka. Det var längesen det var bara vi så det ska bli jeteskoj (fast självklart har man jeteskoj när grabbsen är med också). Jag har ingen aning om vad vi ska göra förutom att vi ska vara händiga och laga mat. Det blir favorit i repris (vi fick tacos i skolan, men den man gör själv är tolvhundraarton gånger godare).

Igår var det core, det var kul men jobbigt. Tvärfullt var det, det hade nog inte gått att pressa in en enda människa till.

När jag kom hem bevittnade jag hur Brynäs tvålade dit HV71. Nu leder de serien och det tycker jag är jätteskoj, det har inte hänt på massor med år att de har gått så här bra, Nu är det bara att hoppas att det fortsätter att gå bra för dem så kan det här bli jättetrevligt.

Som sagt så skickade jag in psykologiuppsatsen igår. Jag var absolut inte nöjd med den så det var hemskt trevligt att jag fick VG+ på den. Jag förstår inte varför jag valde ett så ofattbart tråkigt ämne att skriva om. Jag skulle i alla fall inte ens behöva komplettera någonting så det kändes bra. MVG på den kursen också, I've got the power.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback