Shoppingrunda

Det snöade en massa inatt vilket i sin tur innebar att det låg en jävla massa snö på backen imorse. det var bara att ta betäckning så att man skulle slippa skotta. Tillslut blev jag dock medsläpad på en promenad och det var ganska skönt.

Sedan åkte mor och jag till Valbo. Jag köpte två koftor. En svart med smala vita ränder och en helsvart grovstickad lite längre variant. Köpte även en fotvärmarkudde (jag sitter med fötterna i den nu och den är jättemysig), en mysig vit halsduk och två träningslinnen. Nu ska jag inte längre se ut som en amatör när jag anstränger mig på AeroStep. Det var så fånigt. Jag stod och velade om jag skulle köpa ett svartvitt eller rödsvart linne och bestämde mig för det svartvita. När jag kom till kassan så frågade kassörskan om jag visste att jag fick två för samma pris, alltså fick jag det rödsvarta gratis. Wiehoo, förtjänst.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback