Och så är det

Vi var hos Hanna och lekte i fredags som sagt. Ja, vad ska man säga. Vi hittade en kamera och då gick det som det gick, jag ska inte gå in på detaljer. Hmm.

Igår följde jag och Malin med Rebecka på hockey. Det var kallt som fan i den där ishallen. Vi misstänkte starkt att domaren var konditor och hade kakbjudning i utvisningsbåset, för alla blev utvisade hela tiden. Det gick inte jättebra för Hoforsfolket, de förlorade med 5-2, men de var duktiga ändå.

.

83047-206
Hanna förklarar allas vår kärlek till Ribäkk



Meddela din åsikt
Jag heter: malin

min hals ser helt störd ut xD

Jag heter: Sara

Haha, den såg väldigt lång ut i alla fall X)

2007-01-21 @ 21:20:54
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback