Hoping for the best but expecting the worst

Gårdagen var lite.. så att säga.. nerverna utanpå. Jag vet inte vad jag ville ha sagt med det där, men Malin och jag hade våran baddargrupp för första gången. Det var så gulligt, de var så söta. Våran lilla Maja bottnade knappt på djupaste i lilla (där jag har vatten till höfterna ungefär). Vi har ett tvillingpar också, men som tur var är de inte totalt lika, jag sa bara fel en gång. Det var ganska obehagligt att ha alla föräldrars blickar på sig, man kände sig verkligen uttittad, men det var ingen som hade någon kritik att komma med i alla fall. Efteråt var jag i alla fall nöjd med min insats, men det kan göras bättre. Vi måste få dem att lyssna lite bättre så blir det perfekt.  


G'natt


Meddela din åsikt
Jag heter: malin

hahaha, nerverna utanpå? du är ju festlig du xDDD

Jag heter: Sara

ja, men jag var faktiskt ganska så nervös innan (:

2007-01-17 @ 21:38:32
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback