Hej hopp

Igår kväll skrev jag ett fint inlägg om allt och ingenting, men precis när jag skulle publicera det så dog internet. Jag hade nog seriöst fem ord kavar att skriva. Då blev jag grinig.

jag hade skrivit så fint om pumpoen och boxen, om träningsvärken, om den försvunna och återupphittade nyckeln, om simningen, om hur roligt det är med fysik nu jämfört med på Haga, om hur skönt det skulle bli med studiedag och säkert en massa mer också. 
 
Jag har i alla fall haft studiedag idag och varit duktig nog att skriva klart och skicka iväg psykologiuppsatsen. Den blev inte bra, men den duger. Jag har lite matte att göra tills imorgon också, men det ska hinnas med.

Ikväll är det core, tagga.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback