And this is what we did



1 och 2. Min look, nyårsfin och så. Var snäll och bortse från att jag har alldeles för mörka sminksaker, låt mig tro att jag kan sminka mig^^. 3. Från början var Roghe den enda som frivilligt ställde upp på bild. 4. Rebecka och Malin hade brådskande hemligheter bakom kudden i just det ögonblicket, hmm. 5. Gustav is the pillow-man. 6. How sweet ^^. 7. Oh no, Roghe took my camera. 8. What is he doing? 9. And what is she doing? Is there someone in the celing? 10. How sweet 2. 11. Hell yeah, posing is the shit. 12. What's in his bottle? 13. Vår nya gäst, welcome Larsson. 14. Som sagt var, posing is the shit. 15. Everyone's listening when you starts to sing. 16. Malva sjöng gärna. 17. Men Rebecka föredrog att titta på. 18. Oh no, Måns snodde min koolingfåtölj. 19. Hanna var också iakttagande mestadels fast bakom mobilen. 20 och 21. All they want is to sing it out loud. 22. She's our own sweeite. Ribäkk blev så galet söt på den bilden <33. 23. Hanna har nog lånat lite laid-back body lotion av Malin och intagit en tillbakalutad pose ^^. 24. Någonstans under Larssons urdampning, här i duett med Gustav och Malin dör litegrann. 25. Nice hat, man, hot stuf ^^ 26.De sista timmarna sjöngs det liggande från Malins sida, men det sjöngs i alla fall. 27. Haha, Malva skulle äga ut Måns, men det blev inte riktigt så, de sjöng samma låt tre gånger, men Måns vann alla.

Meddela din åsikt
Jag heter: malin

jag är bara schåå schnygg. ;)

Jag heter: Sara

Ja, du gör dig bra på kort på något vis ^^

2007-01-02 @ 22:36:44
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se
Jag heter: Roghe

Vilka gulliga bilder :P

2007-01-03 @ 13:42:32
Jag heter: Sara

Jaaa, visst var det :'DDDDD

2007-01-03 @ 13:59:13
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback